ДЕРМАТОСКОПІЯ

«Art Clinique» у своїй роботі активно використовує дерматоскопію. Цей метод досліджень шкірних утворень виключає оперативне втручання в організм людини. При цьому проводиться візуальна оцінка уражень шкіри, що дозволяє ретельно досліджувати поверхневі субепідермальні структури і надає можливість підтвердити або спростувати діагностику ранніх стадій меланоми у випадках, коли ще не виникають метастази через злоякісне новоутворення шкіри. До цього часу уточнення діагностики на ранніх стадіях меланоми було можливим лише при хірургічному втручанні. Основним завданням дерматоскопії є проведення диференційного діагнозу між доброякісними і злоякісними утвореннями, а також для проведення діагностики різних видів дерматозів.

В Америці, Європі та Австралії дерматоскопія успішно застосовується вже більше 10 років. За допомогою дерматоскопу можливе отримання десятиразового збільшення родимки для детального вивчення її структури. Про злоякісний характер новоутворення може свідчити неоднорідність структури, несиметричність, відсутність чітких меж тощо.

Дерматоскопія має важливу перевагу: вона не має протипоказань і може застосовуватися для різних груп пацієнтів, але її застосування ефективне лише на ранніх стадіях захворювання. Показанням до проведення дерматоскопії може бути світла шкіра і наявність родимок із розміром понад 5 мм у діаметрі.

Для визначення необхідності проведення дерматоскопії Вам слід звернутись до досвідчених лікарів нашої клініки. Але визначити це самотужки також можливо. Слід стежити за кількістю і станом родимок на тілі. При їх збільшенні чи зростанні кількості, зміні кольору і форми необхідно звертатись до фахівця. Більш серйозно до цього питання слід підходити в літній час, особливо після активної засмаги. Надлишок ультрафіолетових променів може спровокувати розвиток злоякісних утворень у нешкідливій родимці. Дерматоскопія призначається також при механічному пошкодженні родимки, травмі. Якщо ви зачепили родимку гострим предметом, нігтем, мочалкою або білизною, слід обов'язково звернутись до фахівця, причому саме дерматолога. І варто пам'ятати, що лікувати будь-яке захворювання простіше і більш безболісно на ранніх стадіях!

Дерматоскопія – це неінвазивний діагностичний метод in vivo з допомогою якого шкіру можна розглядати під таким збільшенням,що стає видно колір і структуру епідермісу, дермо-епідермальні з’єднання і сосочковий шар дерми.

Ці колір і структуру неможливо побачити неозброєним оком.

За наявності навичків і досвіду дерматоскопія значно підвищує точність клінічного діагнозу меланоцитарних, немеланоцитарних, доброякісних та злоякісних новоутворень. При цьому діагностика меланоми покращується на 10-27% у порівнянні з діагностикою, яка базується тільки на клінічному обстеженні.

Foto 88 5

Показаннями для дерматоскопії є:

* різке збільшення кількості та розмірів родимок (при перевищенні розміру родимки більше ніж 5 мм), зміна їх кольору та форми;
          * перед процедурою видалення родимки; пацієнта 1 см;
          * при появі свербежу і неприємних відчуттів в ділянці розташування пігментного утворення;
          * людям, старшим 60 років.

Для дерматоскопії використовують такі види дерматоскопів: ручний, цифровий, елюмінесцентний.

Основна перевага дерматоскопії в тому, що це неінвазивний і недорогий метод діагностики, який займає лише кілька хвилин.

Будьте небайдужими до власного здоров'я та здоров'я ваших близьких.

Вчасне обстеження у лікаря-дерматолога допоможе зберегти ваше здоров'я.